مقالات

بهترین برندهای دزدگیر اماکن + راهنمای انتخاب و خرید

بهترین برندهای دزدگیر اماکن + راهنمای انتخاب و خرید

در جامعه امروزی محافظت از اموال و اطلاعات به یکی از دغدغه‌های بزرگ افراد تبدیل شده است. استفاده از سیستمی که باعث افزایش سطح امنیت شود و در عین حال صرفه اقتصادی داشته باشد، بهترین راهکار برای محاقظت از اموال با ارزش می‌باشد. دزدگیر اماکن به شما این اماکن را می‌دهد که با خیالی آسوده و به آسانی از اماکن خود نظیر خانه، مغازه، محل کار، گالری و… محافظت کنید و از ورود آسیب‌های احتمالی به آن جلوگیری کنید. دزدگیر اماکن سیستمی هوشمند می‌باشد که ورود افراد غیر مجاز یا حوادث غیر طبیعی را به سرعت به مالک ساختمان گذارش می‌دهد و از ایجاد ضرر مالی یا جانی جلوگیری می‌کند. در ادامه به بررسی بهترین دزدگیر اماکن، مزایای استفاده از دزدگیر اماکن، انواع دزدگیر اماکن، بهترین برندهای دزدگیر اماکن ومعیارهای انتخاب بهترین دزدگیر اماکن می‌پردازیم.

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر اماکن به آن دسته از سیستم‌های گفته می‌شود که در جهت حفظ حریم شخصی و جلوگیری از سرقت مورد استفاده قرار می‌گیرند در واقع سیستم‌های ضد سرقت مجهزی هستند که توسط قطعات الکترونیکی ساخته شده و به منظور بالا بردن امنیت اماکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. دزدگیرهای اماکن متشکل از دوربین‌های مداربسته، سنسورها، حسگرها و… می‌باشد. مهم‌ترین بخش دزدگیر اماکن دستگاه مرکزی آن می‌باشد که تمامی بخش‌های دیگر تحت کنترل این قسمت هستند. برخی از دزدگیرها دارای هوش مصنوعی و متصل به شبکه اینترنتی می‌باشند که از این رو جزء پیشرفته‌ترین و بهترین دزدگیر اماکن هستند.

مزایای استفاده از دزدگیر اماکن

استفاده از بهترین دزدگیر اماکن با مزایای بسیار زیادی همراه است که به شرح ذیل می‌باشند.

  • افزایش امنیت مکان
  • کاهش احتمال سرقت
  • کاهش احتمال بروز حوادث
  • حفاظت از جان و اموال موجود در مکان
  • کاهش هزینه‌های بیمه
  • افزایش آسودگی خاطر و ایجاد آرامش

بهترین برندهای دزدگیر اماکن + راهنمای انتخاب و خرید

چند نمونه از بهترین انواع دزدگیر اماکن

در جامعه امروز با پیشرفت هر چه بیشتر علم، دزدگیرهای اماکن پیشرفته تر شده و با مجهزترین و بروزترین خدمات در بازار موجود می‌شوند. در این بخش به بررسی کلی چند نمونه از بهترین دزدگیر اماکن می‌پردازیم.

1- دزدگیر اماکن آژیری

این دسته از دزدگیرها جزء اولین دزدگیرهای بوده و دارای سنسور تشخیص حرکت می‌باشند. با تشخیص حرکت آن را به مرکز کنترل گزارش داده و در صورت لزوم صدای آژیر بلند می‌شود. همچنین این مدل از دزدگیرها توانایی برقراری تماس در حالت‌های ضروری را نیز دارا می‌باشند. دزدگیرهای آژیری جزء ارازن ترین دزدگیرها و یکی بهترین دزدگیر اماکن به حساب می‌آیند ولیکن دارای معایبی نظیر امنیت نسبتا پایین، عدم اتصال به شبکه اینترنت و کنترل از راه دور و امکان قطع شدن ارتباط می‌باشند.

2- دزدگیر اماکن سیمی

این نوع از دزدگیر اماکن دارای سنسورهای الکتریکی برای محافظت هستند و تمام اجزایی آن با سیم‌ها به مرکز کنترل متصل هستند و نصب آن توسط متخصصین باید صورت بگیرد. این موضوع باعث افزایش هزینه نصب آن می‌گردد ولیکن بعد از نصب جزء مطمئن‌ترین و کم تعمیرترین دزدگیرها به حساب می‌آیند و از این رو در لیست بهترین دزدگیر اماکن وجود دارند.

3- دزدگیر اماکن سیم کارتی

این نوع از دزدگیرها به دلیل داشتن سیم کارت امکان برقراری تماس و کنترل از راه دور را فراهم می‌آورند به همین دلیل جزء بهترین دزدگیر اماکن محسوب می‌شوند. همچنین امکان ارسال پیامک و ارتباط تلفنی نیز در این مدل از دزدگیر اماکن فراهم است. دزدگیرهای سیم کارتی نسبت به سایر دزدگیرهای هم رده خود از قیمت بالاتری برخوردار است.

4- دزدگیر اماکن وایرلس

سیستم‌های دزدگیر بی سیم عملکردی مشابه دزدگیرهای سیمی دارند با این تفاوت که با باتری کار کرده و از این رو از هزینه نصب پایین‌تری برخودار هستند. به دلیل آسانی در نصب و هزینه کمتر در دسته بهترین دزدگیر اماکن قرار دارند.

5- دزدگیر اماکن تحت شبکه

این نوع از دزدگیرها برای ساختمان‌ها با حساسیت بالا کاربرد دارد. در این نوع از سنسورهای قوی و خاصی استفاده می‌شود که باعث افزایش حداکثری امنیت ماکن می‌شود. این نوع از دزدگیر اماکن هوشمند بوده و در صورت تحریک تمام اطلاعات مربوطه را از طریق ایمیل یا سایت‌های امنیتی گذارش می‌دهد. به طبع این نوع دزدگیر از قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر دزدگیرها برخوردار است.

بهترین برندهای دزدگیر اماکن + راهنمای انتخاب و خرید

بهترین برندهای دزدگیر اماکن

انتخاب بهترین برندهای دزدگیر اماکن از میان تمامی دزدگیرهای بازار بسیار سخت می‌باشد ولی ما در این بخش  چند مورد از بهترین ومقرون به صرفه‌ترین برندهای دزدگیر اماکن را نام می‌بریم. خوش قیمت‌ترین و محبوب‌ترین دزدگیرهای بازار عبارتند از:

  • دزدگیر اماکن گپ مدل T11+
  • دزدگیر اماکن گپ T11
  • دزدگیر اماکن G13
  • دزدگیر اماکن F10
  • دزدگیر اماکن F9
  • دزدگیر اماکن F7

معیارهای انتخاب بهترین دزدگیر اماکن

در حال حاضر که تنوع دزدگیرهای اماکن بسیار بالا می‌باشد انتخاب بهترین دزدگیر اماکن دشوار است. در این بخش به بررسی معیارهای انتخاب بهترین دزدگیر اماکن می‌پردازیم.

  • گارانتی یکی از مهم‌ترین نکات در خرید و انتخاب محصول است زیرا تضمین کننده اصالت و کیفیت دزدگیر می‌باشد.
  • مهم‌ترین معیار انتخاب بهترین دزدگیر اماکن، توجه به نیازهای شما است. بر اساس نوع مکانی که قصد خرید دزدگیر برای آن دارید انتخاب‌های گوناگونی می‌توانید داشته باشید. برای مثال استفاده از دزدگیر آژیری در خانه گزینه خوبی نمی‌باشد زیرا با کوچک‌ترین تحریک سنسورها صدای آژیر بلند شده و آلودگی صوتی ایجاد می‌کند.
  • بر اساس کم تردد یا پرتردد بودن مکان دونوع دزدگیر سیمی و بی سیم پیشنهاد می‌شود. برای محیط‌های مثل خانه دزدگیر بی سیم بهترین دزدگیر اماکن به حساب می‌آید و می‌تواند با دکراسیون خانه شما منطبق شود ولی نیاز به شارژ باتری دارد. در مکان‌های پر تردد استفاده از دزدگیرهای سیمی گزینه‌ بهتری بوده زیرا عمر طولانی تر داشته و مطمئن‌تر است.
  • نوع سنسور در انتخاب بهترین دزدگیر اماکن بسیار موثر است. انواع سنسور در بازار وجود دارد که محرک آن لرزش، حرکت و… است. بر اساس مکان و نوع نیاز شما باید از سنسور مناسب استفاده شود. توصیه می‌شود درباره انتخاب سنسور از یک متخصص کمک گرفته تا بتوانید انتخاب درست و به صرفه‌ای داشته باشید.

سخن پایانی

انتخاب بهترین دزدگیر اماکن تنها بخشی از روند بالا بردن امنیت مکان است. بررسی‌های مداوم و نصب صحیح دزدگیر در محل مناسب برخی دیگر از نکاتی است که باید برای تامین امنیت در نطر داشته باشید. انتخاب دزدگیر مناسب باعث افزایش کارایی و کاهش هزینه‌های مصرفی شما شده و همچنین آسایش خاطر و آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *