مقالات

اگر برق و اینترنت ندارید این دوربین مناسب شماست

 

امروزه استفاده از دوربین یک امر مهم در حفظ امنیت شده است و در تمام محیط هایی مانند منازل، دفتر کار، انبارها و… نیاز به نصب دوربین است و به یکی از امر های مهم تبدیل شده است و با پیشرفت تکنولوژِی دوربین ها تماما با اینترنت کار می کنند و اگر نتوانید آن هارا به مودم خانگی متصل کنید می توانند کار کنند.

اما امروز برای شما دوربینی آورده ایم که نه تنها با جدید ترین تکنولوژِی کار می کند و نیازی به اینترنت ندارد بلکه هیچ سیم برقی ندارد و کاملا مستقل کار می کند و یک دوربین بسیار کارآمد برای فضا ها بیرونی و فضا های بدون برق اینترنت است. اسم این محصول فوق العاده دوربین خورشیدی است.

 

دوربین خورشیدی چیست؟

 

دوربین خورشیدی به دلیل داشتن پنل خورشیدی اینگونه نام گذاری شده است و تمام انرژی مورد نیاز خود را از نور خورشید تهیه می کند و هیچ نیازی به سیم کشی ندارد و مناسب مناطق محروم از برق یا با آب و هوای بد هستند و بعضی افراد برای امنیت بیشتر از آنها استفاده می کنند که اگر برق قطع شد هنوز یک دوربین روشن مانده باشد و بتواند امنیت مجموعه را حفظ کند.

این دوربین ها دارای باتری هستند و در شب نیز روشن می مانند و به هنگام طلوع خورشید دوباره آن را شارژ می کنند و خاموش نمی شوند. البته ظرفیت این باتری ها در مدل های مختلف یکسان نیست و اگر فکر می کنید دوربین قرار است زیاد در سایه باشد و یا مشکل دیگری به وجود بیاید بهت است یک مدل با باتری قدرتمند تهیه کنید تا دوربین همیشه روشن باشد.

 

انواع دوربین خورشیدی

 

 این دوربین ها در انولع مختلفی عرضه می شوند که در چند کارایی باهم دیگر تفاوت دارند و اشکال آنان نیز یکسان نیستند و می توانید با خواندن مشخصات آنها و کسب اطلاعات دوربین که مد نظر دارید را تهیه کنید و بهترین استفاده را داشته باشید. البته فراموش نکنید دوربین های برای فضای بسته نیستند و نیاز مند تابش مداوم نور خورشید هستند.

 

مدل دوربین بالت سولار سیم کارتی

 

این مدل از دوربین های بالت است و به صورت استوانه ای شکل است و به دیوار متصل می شود، این مدل دارای 4 باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر است و تا 12 ساعت دوربین را روشن نگه میدارد و یکی از بهترین باتری هارا دارد و کل شب را می تواند با آن روشن بماند.

این دوربین دارای یک لنز 2.8 میلی متری است و با کیفیت 2 مگا پیکسلی ای که دارد تصاویری فول اچ دی و 1080 را ضبط می کند و نسبت به باقی دوربین های مداربسته کیفیت بسیار بالا تر را در اختیار شما قرار می دهد. این دوربین دارای دید در شب با تکنولوژِی LED POWER است و تا 30 متر را پوشش می دهد و تمام فضای تا 30 متر را به خوبی روز نمایش می دهد.

این مدل در دو کیس فلزی و پلاستیکی موجود است می توانید هر کدام را که خواستید تهیه کنید اما کیس فلزی به دلیل بیرون بودن دوربین پیشنهاد می شود.

سوکت سیم کارت دارد و از هر اپراتوری پشتیبانی می کند و اینترنت 4G دارد، همچنین سوکت مموری کارت نیز در آن قرار دارد که می توانید با فعال سازی یک کارت حافظه بر روی آن تصاویر و ویدیو هارا در آن ضبط کنید.

دارای اسپیکر و میکروفن قدرتمند نیز هست و می توانید با ان مکالمه دو طرفه داشته باشید و با تلفن همراه خود با افراد در کنار دوربین صحبت کنید. و همینطور این محصول گواهینامه IP66 را گرفته است و کاملا ضد آب و ضد ورود گرد و غبار طراحی شده است و در هر شرایط آب و هوایی خراب نمیشود.

 

مدل بالت سولار وایرلس tura

 

 این مدل یکی از پرطرفدار و پرفروش ترین محصولات است و اینها به خاطر ظاهر بسیار جذاب دوربین، وایرلس بودن و قیمت مناسب آن است. دوربین Tura دارای دو باتری قدرتمند 2000 میلی آمپری است و در کل طول تاریکی شب دوربین می تواند با آن روشن بماند و نیازی به نگرانی در امنیت شب نیست.

با برنامه ی Tura Smart می تواند آن را کنترل کنید و به دوربین خود متصل شوید. با کیفیت 2 مگاپیکسل عرضه می شود و به صورت فول اچ دی تصویر برداری می کند و یک لنز 2.8 میلی متری را داراست که تصاویر فوق العاده را در اختیار شما قرار می دهند. سوکت سیم کارت و رم دارد و با اینترنت 4G کار میکند و تا 128 گیگ کارت حافظه را پشتیبانی می کند.

قابلیت دید در شب دارد و با تکنولوژی وارم لایت رنگی تمام طول شب را با کیفیت 1080 به صورت واضح تصویر برداری کند. این دوربین داری چرخش وایرلس  است و می توانید با تلفن همراه خود دوربین را به چرخش در بیاورید و به چپ و راست بچرخانید تا بتوانید منطقه وسیع تری را زیر نظر داشته باشید.

یکی دیگر از قابلیت های خاص این دوربین سنسورحرکتی و تعقیب سوژه است، با این کاربرد هنگاهی که دوربین حرکتی را حس کند و فردی را تشخیص دهد به صورت خودکار آن را دنبال می کند و زیر نظرش میگیرد. این دوربین دارای برنامه Loop Recording نیز است و هنگاهی که کارت حافظه آن پر شود به صورت خودکار فایل های قدیمی تر را برای ویدیو های جدید پاک می کند.

این مدل نیز دارای اسپیکر و میکروفن است و قابلیت مکالمه دو طرفه دارد و کاملا ضد آب نیز است.

 

در نتیجه

 

در این مقاله قصد داشتیم به شما دوربین های خورشیدی را معرفی کنیم و با بیان کردن قابلیت های آنها به شما نسل جدید از دوربین را معرفی کرده باشیم تا برای مکان هایی که هیچ برق و اینترنتی ندارد و نیازمند دوربین و امنیت هستند، بتوانید این محصول را استفاده کنید. همینطور در ادامه با معرفی دو مدل از این دستگاه قصد داشتیم شمارا در خرید خود راهنمایی کرده باشیم و کمی با انواع آن آشنا شده باشید. اگر هم قصد خرید هر کدام از انها را دارید می توانید آن را با قیمت مناسبی از سایت ما تهیه کنید. متشکر از شما که تا اینجا باما همراه بوده اید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *