مقالات

انواع دوربین چشمی درب

 

شاید شماهم اسم دوربین های چشمی درب را شنیده باشید ، امروزه با افزایش تکنولوژِی دستگاه های زیادی برای امنیت منزل ساخته شده اند و شماهم اگر به امنیت خوانواده و خانه خود اهمیت می دهید نباشد از این پیشرفت جا بمانید و یک محیط ایمن را برای خود و عزیزان خود بسازید.

 این دستگاه مناسب افرادی است که دوست دارند منزل یا محل کار ایمن تری داشته باشند دارد و این نوع محصول شاید معروف نباشد و هرکسی از وجود آن اطلاع نداشته باشد، اما کارایی آن کمک بسیاری به جلو گیری از سرقت می کند دارد و می تواند امنیت بالایی را برای شما بسازد.

 

دوربین چشمی درب چیست؟

این دستگاه دوربین های بسیار کوچکی است که به جای لنز چشمی درب متصل می شود و جای آن را می گیرید، با نصب آن دیگر لازم نیست برای اطلاع هویت فرد مورد نظر به پشت درب بروید یا حتی در منزل باشید. دیدن پشت درب از طریق عدسی معمولی می تواند دشوار باشد و حتی برای کودکان، سالمندان و معلولین جسمی غیر ممکن باشد اما با این محصول کار بسیار ساده می شود و حتی دید شما در شب نیز بهبود میابد زیرا با لنز های معمولی نمی توان در تاریکی متوجه چیزی شد ولی این دوربین ها دارای دید در شب نیز هستند و این کار را راحت می سازد.

 

کاربرد های دوربین چشمی درب

 

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چرا باید این محصول را تهیه کنم؟ با این محصوال می توانید امنیت اموال، منزل، خوانواده و… خود را افزایش دهید. با نصب آن هر فردی که پشت درب منزل شما باید یا زنگ را به صدا دربیاورد تصویر و صدای آن ضبط می شد و می توانید آن را بر روی گوشی خود تماشا کنید، در برخی از مدل ها نیز هنگام زنگ خوردن منزل به گوشی شما اعلان ارسال میکند و میتوانید ساعت ورود آن را ببنید یا از آن پیغامی بگیرید و حتی اگر بسته ای برای شما گذاشته اند مراقب آن باشید.

 

مدل های دوربین چشمی درب

 

انواع مختلفی از این محصول تولید شده است که هرکدام قابلیت های مختص خود را دارند و نسبت به قیمت آنها کاربرد های بیشتری را دارا هستند. به طور کل می توان این نوع دوربین را به معمولی و دیجیتال یا مانیتور دار دسته بندی کرد.

 

دوربین درب معمولی

 

دروبین های ساده و بدون صفحه نمایش هستند و ابعاد بسیار کوچکی دارند و به سادگی میتوانید آن را به جای عدسی معمولی جا بزنید، این مدل باتری ندارد و باید به صورت مستقیم به برق متصل باشد و تصاویر دریافتی را می توانید با اتصال دادن آن به مودم بر روی اپلیکیشن مخصوص نگاه کنید.

 

دوربین درب دیجیتال

 

همان طور که ذکر شد این دسته بر خلاف معمول چند مدل مختلف را تشکیل می دهد.

 

1معمولی دیجیتالی: این نوع دوربین دارای یک صفحه نمایش است با اتصال آن به هر مکانی می توانید تصویر دریافتی را تماشا کنید، همینطور دارای سوکت مموری کارت هستند و با جای گذاری یک کارت حافظه می توانید عکس یا تصویر فرد پشت درب را ذخیره کنید تا در هنگام نبودن در منزل بعدا نیز بتوانید ببینید که چه کسی پشت درب منزل شما بوده. این نوع با باتری کار می کند.

2 دیجیتالی وایرلس: این مدل نیز دارای مانیتور است و قابل نصب در هر مکانی است با باتری کار می کند اما تفاوت آن با مدل قبلی اتصال به وای فای است و می توانید تصاویر ضبط شده را تماشا کنید یا حتی به صورت آنلاین تماشا کنید و با نصب اپلیکیشن مورد نظر این کار را ساده کنید.

3 دیجیتالی سیم کارتی: این نوع نیز دارای مانیتور و باتری است اما دارای سوکت سیم کارت هستند و نیازی به وای فای خانگی ندارد و با جای گذاری سیم کارت می توانید جدا از نصب اپلیکیشن و تماشای زنده اعلان نیز دریافت کنید و هنگامی که دوربین به کار بی افتد به شما اعلان ارسال می کند.

4 دیتیجالی سنسور دار: بهترین مدل دوربین چشمی درب است، دارای مانیتور با کیفیت بالا و سوکت سیم کارت است و با اتصل به سیم کارت اعلان ارسال میکند و همینطور دارای سنسور حرکتی و حساس به صدا است، یعنی اگر فردی پشت درب به ایستد و زنگ نزند باز هم به شما اطلاع داده می شود و اگر سر و صدا نیز وجود داشته باشد شما خبر دار می شود، این قابلیت بسیار کاربردی می تواند بهترین راه برای جلوگیری از ورود سارقین باشد و امنیت مننزل شمارا بسیار بالا می برد.

 

سخن پایانی

 

در این مقاله قصد داشتیم به شما دوربین چشمی درب را توضیح دهیم و انواع آن را به صورت کامل و مفید معرفی کردیم و کارایی های آن را توضیح دادیم تا شما به آشنایی با آن خریدی مطمئن تر و بهتر داشته باشید. با معرفی تک تک مدل ها و توضیح تفاوت آنها حالا شما می توانید محصول مد نظر و مورد نیاز خودرا پیدا کنید و تهیه کنید. همینطور مدل ها به صورت افزایش قیمت معرفی شده اند تا شما بهتر بتوانید تفاوت آنهارا متوجه شوید.

برای خرید هرکدام از مدل ها نیز می توانید از سایت ما اقدام کنید. امید واریم مفید بوده باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *