مقالات

انواع دوربین ثبت وقایع

 

شاید شماهم اسم این نوع محصول را شنیده باشید، این دوربین ها دستگاه های کاربردی ای برای خودرو هستند با اتصال آنها می توانید تصاویر تصادفات را ضبط کنید و مدرک محکمی برای مقصر نبودن داشته باشید و هنگام تصادف می توانید از آن استفاده کنید، همینطور این دوربین ها به صورت زنده نیز نمایش دارند و با مانیتوری که دارند می توانید در رانندگی و پارک کردن از آن کمک بگیرید و راحت تر این کار را انجام دهید.

 

مدل های دوربین ثبت وقایع

 

این دوربین ها دارای انواع مختلفی هستند که تفاوت های فراوانی دارند و هر کدام قابلیت های خود را دارند و مناسب افراد مختلفی هستند، آنهارا می توان به چند دسته مختلف تقسیم بندی کرد اما ما آنهارا به دو دسته آیینه ای و معمولی تقسیم بندی کرده ایم تا بهتر بتوانید متوجه کاربرد های آنها شوید. و اگر نمی خواهید آیینه خود را بردارید یا از مدل های آیینه ای خوشتان آمده است بتوانید در آن دسته بندی مدل هارا ببنید.

 

مدل های آیینه دوربین ثبت وقایع

 

این مدل ها به جای آیینه عقب ماشین نصب می شوند و با جای گذاری آنها بر روی ماشین خود همزمان می توانید از مانیتور و آیینه برای دیدن عقب استفاده کنید و دوربین هارا با سیم متصل کنید. این نوع دوربین دارای 4 مدل است که به تربیت آنهارا معرفی خواهیم کرد.

 

دورین ثبت وقایع مدل آینه ای 2 لنز

 

این مدل اقتصادی ترین مدل دوربین ثبت وقایع است و دارای دو لنز جلو و عقب است. لنز جلو به خود آینه متصل است و لنز عقب را باید به پشت ماشین متصل کنید و با سیم به آینه بر سانید و استفاده کنید. لنز جلو نیز به صورت چرخشی است و می توانید به صورت دستی زاویه آن را تنظیم کنید و تصویر مد نظر را دریافت کنید.

این مدل یک آینه است و در کنار آن یک مانیتور 4اینچ وجود دارد برای نمایش زنده تصاویر است و اگر دستگاه را خاموش کنید به صورت کامل می توانید از آن به عنوان آیینه استفاده کنید.

لنز جلو آن زاویه 170 درجه دارد و تصویر خوبی را ضبط می کند و کیفیت آن HD است و لنز عقب نیز تصویر برداری با زاویه 120 درجه دارد و با کیفیت 720 کار می کند و مقداری از لنز جلو ضعیف تر است. و تصاویر را می توانید به صورت ترکیبی تنظیم کنید.

 

دوربین ثبت وقایع مدل دو لنز لمسی

 

این مدل شباهت زیادی در نظر ظاهری به مدل قبلی دارد و همانند آن دارای دو لنز مجزا برای جلو و عقب است. دوربین جلوی آن پشت آینه قرار دارد و به صورت چرخشی می توانید آن را در زاویه مورد نظر خود قرار دهید.

درون آینه آن یک مانیتور 4.89 اینچی وجود دارد و با آن می توانید به صورت زنده تصاویر لنز هارا تماشا کنید و در رانندگی بهتر از آنها استفاده کنید.

مانیتور آن تاچ است و دیگر لازم نیست برای استفاده از آن از دکمه ها استفاده کنید و به صورت لمسی و ساده استفاده می شود و این قابلیت برتر آن نسبت به مدل قبلی است.

دوربین ها همانند مدل قبلی هستند و لنز جلو زاویه 170 درجه با کیفیت 1080 دارد و لنز عقب زاویه 120 درجه دارد و با کیفیت 720 تصویر برداری می کند.

 

دوربین ثبت وقایع مدل دو لنز تمام تاچ

 

این مدل یکی از زیبا ترین و محبوب ترین مدل هاست و به صورت کامل مانیتور دارد و کاملا لمسی است. با نصب این مدل دیگر آینه ندارید و می توانید کاملا از دوربین عقب استفاده کنید و دید فوق العاده ای به عقب داشته باشید و کار خود را واقعا راحت تر کنید.

این مدل نیز دو لنز عقب و جلو دارد و لنز های آن نیز دقیقا شبیه به مدل های قبلی است و زاویه لنز های عقب و جلو به ترتیب 120 و 170 درجه است و کیفیت آن ها 720 و 1080 است.

اگر هم آینه عادی بخواهید می تواند آن را خاموش کنید، مانیتور آن طوری طراحی شده است که در هنگام خاموشی دقیقا شبیه به آینه است.

 

دوربین ثبت وقایع مدل آینه ای 3 لنز

 

بهترین مدل دوربین های آینه ای همین است و با داشتن 3 لنز مجزا یکی از خاص ترین مدل هاست. این مدل نیز یک مانیتور 4 اینچی درون آینه دارد و لمسی است. لنز های این مدل برای جلو، عقب و داخل خودرو است.

علت خاص بودن این مدل همین لنز داخل کابین است و امنیت خودرو را افزایش می دهد، به عنوان مثال اگر ماشینن در پارک باشد و فردی وارد شود تصویر آن را ضبط می کند و به طور کل بسیار مناسب راننده تاکسی ها است.

لنز های این مدل به این گونه است که لنز جلو اچ دی و 170 درجه است و دو لنز دیگر 120 درجه ای و با کیفیت 720 هستند.

 

مدل های ساده

 

مدل های ساده این دوربین ها نیز 2 نوع هستند و به صورت چسبی به ماشین متصل می شود و نیاز نیست آینه ماشین را جدا کنید و مناسب افرادی است که دوست ندارد آینه را جدا کنند این مدل هارا فقط برای ضبط تصویر می خواهند. البته این مدل ها نیز دارای صفحه نمایش کوچکی هستند و می توانید برای امر هایی مانند پارک از آنها کمک بگیرید.

 

در نتیجه

 

در این مقاله قصد داشتیم دوربین های ثبت وقایع را معرفی کنیم و با توضیح دادن آن و قابلیت هایشان آن هارا به شما معرفی کنیم و در خرید خود کمکی کرده باشیم و با معرفی مدل های مختلف آنها به شما انواع این دوربین را نیز آشنا کریدم تا بتوانید مدلی را که دوست دارید را تهیه کنید. اگر قصد خرید دوربین های غیر آینه ای و ساده را دارید می توانید آن را در سایت مشاهده کنید. اگر هم قصد خرید هرکدام از مدل هارا دارید می توانید با قیمتی بسیار مناسب از سایت ما تهیه کنید. اگر نیز سوالی درباره آنها دارید می توانید آن را در قسمت نظرات بیان کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *